Dagen efter...

Idag är jag inte så kaxig kan jag lova.. Det blev kort sagt lite för mycket av det goda för mig igår, så idag har jag varit (och är) riktigt dålig.. Tog precis beslutet att inte dricka alkohol igen förrän midsommar. Det är verkligen ett gift för kroppen och jag känner att jag mår bättre utan!

PT-Julia var så klart med på festen igår och hennes presenter var så klart träningsinspirerade. Proteinpulver, en flaska till det och ett sånt här "gummiband" som man kan träna hemma med. Helt perfekt!

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra idé, jag dricker heller i princip ingen alkohol - man känner verkligen att det skadar kroppen. Bra val! :)

2012-04-09 @ 21:06:54
URL: http://ejjm.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0