Det börjar visa sig..

Hej!
Igår fick jag hem mina ICA rabatter (man får rabatt på det man handlar oftast) & kunde konstatera att det börjar visa sig vilken kost jag går på; babybel, salami, bacon, kyckling, crème fraîche & mörk choklad bland annat. Passade perfekt med lite rabatterade priser igår när jag skulle handla med tanke på veckans utmaning... Än så länge har jag bara haft två utgifter; 150 spänn däckbyte och 230 kr för gårdagens mathandling. Har varit riktigt sparsam och funderat innan jag gjort något impulsköp!

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: william

bra med rabbeter:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "I was not always Evil" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-19 @ 11:33:00
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt när man ser det på Ica-rabatterna också =)

2012-04-19 @ 12:10:19
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0