Ett helt år äldre...

Måste ju såklart börja med att tacka Jonna för hennes fina grattisinlägg! Blev jätteglad imorse när jag klickade mig in här :)

Min födelsedag har varit toppen hittills! För andra gången i mitt liv vaknade jag upp ensam i egen lya på min dag vilket innebar att ingen väckte mig med skönsång. Men vad gör det när Spotify finns?! Drog igång "Happy Birthday Sophia" och skrålade med högt i min ensamhet. När jag sedan kom till jobbet hade min fina, fina Frinab-familj dekorerat mitt skrivbord så fint, sånt värmer verkligen.

Ikväll ska jag fira mig med min fina syster Frida; det blir middag på en grekisk restaurang som jag vet har bra LCHF-alternativ och kanske en liten svängom på stan, vi får väl se vad det blir av kvällen!

/ Sofia 22 år


image description


image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0