Från fitnessguru.se

Idag fick jag hem min beställning från fitnessguru.se! Jag kände att jag ville brassa på lite extra nu när jag ändå kommit igång med träningen och klickade därför hem lite roliga produkter att testa. Jag har ju inte hunnit göra det än men jag lär återkomma med betyg!

- One whey: Proteinpulver med 3,4 gr kolhydrater per portion (= helt okej) - jag tänker ha det som mellanmål innan träning
- Heat: Ska öka fettförbränningen och prestationsförmågan samt dämpa hungern
- Jordnötssmör: Gott & nyttigt mellanmål (fick åka med av bara farten) 

// Jonna

Kommentarer
Postat av: Igor

Hej!



Om inte jag missminer mig innehåller Fitnessguruns proteinoulver sukralos (E955) vilket gör den galet söt. Blir smått äckligt när man går på LCHF. Ifall du vill ha något mer osötat finns http://www.svenskhalsokost.se/produkter/holistics_protein?gclid=CLfnmJePm68CFYZZmAod7nWHag



Ha en trevlig påsk! (:

Mvh

2012-04-05 @ 11:13:19
Postat av: Christina

Nej usch det där holistics protein smakar verkligen sågspån. Man undrar vad de har tillverkat det av? Har smakat alla one whey utom cappuccino och vissa smaker är sötare än andra. Min personliga favorit är vanilj skogsbär, helt sinnessjuk att den kostar 149 kr!!!!!!! andra protein i den kvalitetsklassen kostar MINST 300 kr

2012-04-06 @ 00:45:03
Postat av: Magdalena

Om jag inte missminer mig så spydde jag när jag drack holistics "protein". Har faktiskt aldrig druckit något så äckligt.



Hur "nyttigt" något än må vara så är det en avvägning med om det går att överhuvudtaget dricka eller ej... Holistics protein är typiskt ett sånt man köper en gång och sedan aldrig igen.



Det finns idag en handfull goda protein på marknaden och One Whey är en av dem.

2012-04-06 @ 00:45:11
Postat av: Joakim

Riktigt gott proteinpulver! Du borde testa Vanilj & Skogsbär också ;)

2012-04-06 @ 20:50:37
URL: http://lionheart.myshowroom.se/
Postat av: Lina

Haha tänkte kommentera för att säga att jag också äntligen hittat rätt med proteinpulvret One Whey men så hade massa andra kommenterat redan. Aja One Whey är garanterat godast jag brukar ta det med Fitnessguru Jordnötssmör

2012-04-09 @ 17:48:02
Postat av: Jonna

Tack för alla tips! Jag har inte hunnit testa det än.. Och jag ska göra ett nytt försök med vanilj/skogsbär nästa gång. Det var den jag beställde men fick jordgubb/vit choklad och märkte inget förrän jag öppnat förpackningen ;)

2012-04-10 @ 11:25:05
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/
Postat av: Nina - HealthyHeroes

Hej, har en liten förfrågan till dig, om du kan maila mig :)

2013-10-29 @ 12:22:18
URL: http://healthyheroes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0