Havsluft

God morgon!
Nu är jag just hemkommen från en morgonpromenad på stranden med mamma & Synni. Så himla härligt att få gå vid havet! Vi har stuga en bit nedanför Falkenberg och jag älskar verkligen att vara här! Det är så härligt att komma ut lite till naturen när man bor i stan annars. Nu väntar dagens första kaffe och lite frulle, förhoppningsvis kan jag hitta något LCHF-vänligt i kylen! Min mor ringde häromdagen för hon var lite orolig över min "nya diet" ;) Jag gav henne en liten inköpslista och försökte samtidigt förklara att jag kan äta allt men bara undviker alla former av socker. Hur enkelt som helst kan man tycka? Ska bli spännande att se vad jag kan hitta..

// Jonna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0