Kaffe med grädde & kanel

Godmorgon!
Jag har nu vaknat till liv och ska strax fixa till mig och gå till skolan. Sitter här med dagens första kopp kaffe, och det är faktiskt den jag vill tipsa om: det är supergott med grädde och kanel i! Kardemumma är också himla gott att ha i men det har jag aldrig testat tillsammans med grädde.

Just det här med grädde i kaffet kändes väldigt konstigt då jag började med LCHF då jag brukar dricka det svart. Men man blir faktiskt mer mätt & kaffet blir liksom som ett mellanmål. Jag försöker förresten dra ner på kaffedrickandet nu när jag käkar HEAT-tabletterna (de innehåller redan rätt mycket koffein) men lite får man ändå unna sig! 

// Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0