Kickstart!

Hej!
Hoppas alla haft en fin måndag! Jag har kört igång utmaningen ordentligt idag vill jag lova! Först en timme styrketräning med Hanna efter skolan och nu har jag kört ett riktigt svettigt BodyStep-pass. Jag trodde nästan jag skulle svimma där ett tag men nu efter känns det så himla skönt! Jag måste hinna med ett antal träningstimmar den här veckan och (tyvärr) räknas inte de 21 kilometrarna vi ska gå på lördag & för att ha koll på den kommande veckan har jag gjort en liten planering:

Måndag
- Styrka 60 min
- BodyStep 60 min
Tisdag
- Cykel 30 min
- Cxworx 30 min (coreträning)
- Armar 30 min
Onsdag
- Löpning 60 min
Torsdag
- (Gymmet 60 min)
Fredag
- BodyPump 60 min
- Kondition 30 min
Lördag
- VILA
Söndag
- Friskis i Borås / löpning 60 min

Ser ni att jag till och med gett mig själv en timme extra? ;)

//Jonna


Kommentarer
Postat av: Mrs Fatso

SV: Det ska jag göra... LCHF är dock inget för mig eftersom jag har en sjukdom som gör att jag inte klarar av fett...

2012-04-24 @ 08:34:49
URL: http://mrsfatso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0