Live från Löndön

Äntligen framme! Eller inte på hotellet men i London i alla fall. Jag sitter på Starbucks nu och dricker kaffe och surfar i väntan på mitt resesällskap som kommer från Stockholm (ja, jag var för snål för att tajma flygen, haha). Anyhow så lyckades jag hitta ett mellanmål utan kolhydrater på flygplatsen: cottage cheese med gräslökssmak. Tur att man älskar keso, det var faktiskt riktigt gott!

Den sista bilden vill jag dedikera till en trogen läsare som har en viss förkärlek för märket på bilden.. 

// Jonna


Snapshot från bussfönstret på vägen in till London

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Finaste bilden ever, känner mig oerhört hedrad för denna dedikation ;)

SAAB - still going strong!

2012-04-12 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0