Live från morgonrundan

Hej!
Jag vaknade med noll energi idag, det var väldigt nära att jag ställde fram alarmet ett timma för att få lite mer sömn. Men jag hade ju lovat mig själv en tuff vecka; if you snooze you lose!

Så jag tog mig ner från loftet och snörade på mig gympadojjorna. Men idag är det ingen powerwalk ska ni veta, jag lunkar fram i lugn takt och bloggar från mobilen samtidigt... Men, jag tog mig ut i alla fall, trots trötthet och ett antal minusgrader.. Jag hoppas jag piggnar till under dagen för ikväll väntar ju PT-Julia..

/ Sofia

(kände nästan för att lägga mig jämte den trötta studenten utanför högskolan och somna om...)


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! :D

Gå gärna med i min HelgensBlogg-tävling nu fram till fredag!.. Sedan lottas vinnaren ut :)

Ta gärna en titt på bloggen också , den skall fixas till då det är många som inte har explorer och då ser bloggen konstig ut!

Kram!

2012-04-04 @ 08:13:00
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0