London baby!

God kväll!
Jag sitter nu på bussen tillbaka mot Götet efter en snabbvisit i kära Borås. Det är så att jag ska flyga till London i morgon bitti och insåg idag när jag skulle checka in online att passet kanske är bra att ha med sig (?) Jag förstår inte riktigt hur jag har lyckats missa detta men är glad att jag kom på det mitt på dagen i alla fall. Jag hade också lite tur då min syster + pojkvän var i Göteborg så jag slapp åka buss båda hållen. Min planering blev lite förstörd så nu lär jag väl packa och plugga hela natten men det löser sig väl.. Det är en liten tröst att jag har fin utsikt från bussen ;)

Sprang in på ICA Maxi på vägen till stationen för lite resmat till i morgon men lyckades inte hitta några babybel-ostar (jag var väääääldigt stressad). Hann få med mig lite choklad (70%) och macadamianötter i alla fall så nu lär jag överleva resan. Ska försöka uppdatera, annars får ni ha en fin helg!

// Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0