Lördag

Hej alla fina!
Jag började dagen med en god LCHF frukost bestående av tre skivor bröd med ost & en kopp te med en skvätt grädde. Sen åkte jag till Byttorps finbageri och köpte LCHF-kakor som jag tänkte bjuda Jonna på i eftermiddag. För lite senare ska jag nämligen ta bussen ner till Göteborg och till Jonna. Vi ska på födelsedagspartaj hos Linnea ikväll sen sover jag hos Jönna så har vi hela söndagen på oss att hänga!

Nu är jag precis hemkommen från gymmet. På mitt schema från PT-Julia stod det "vila" idag men jag trotsade henne.. Så här i efterhand kanske jag borde vilat, hade inte alls nån glöd till att köra järnet idag så det blev bara typ en halvtimmas lugn konditionsträning och lite styrka innan jag åkte hem igen.

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara

Kakorna såg mumsiga ut =)

2012-04-21 @ 14:25:55
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0