Måndagsbrunch!

Jag har ju verkligen mig själv att skylla men jag var ju så bakis igår så jag sov nästan hela dagen. Det resulterade ju i att jag inte var speciellt trött när det var dags att nana igår, så jag somnade inte förrän vid fyra i natt. Vid tio tiden ringde sedan klockan; det var dags för mig och systeryster att ta en powerwalk. På vägen hem svängde vi förbi Coop och inhandlade saker till en god brunch; bacon, ägg, brieost, champinjoner, avokado, you name it! Efter ett och ett halvt dygn utan nästan nån mat smakade det riktigt, riktigt bra!

I eftermiddag tänkte jag spendera ett par timmar på gymmet och ta igen de senaste dagarnas uteblivna träning...

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara

åh gu så gott! Brieost är ju gudomligt =)

2012-04-09 @ 16:13:50
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0