Morgonshopping

Imorse fick jag sällskap av Angelica på promenixen, riktigt gött med sällskap och dessutom effektivt; vi ska nämligen ställa till med fest på lördag så vi hann med lite planering också! Väldigt produktivt för att vara halv sex till halv sju på morgonen... Vi svängde förbi Byttorps finbageri på vägen (de öppnar 05.30) så jag köpte ljust och mörkt LCHF-bröd och även några LCHF-chokladbollar, skriver mer om dessa ikväll när jag har provsmakat! Det var i alla fall en riktigt bra start på dagen - jag känner mig nästan hög på livet idag & ser verkligen fram emot påskledighet!

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med bageri som har lchf att lyxa till det med =)

2012-04-05 @ 11:29:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0