Spice up your life

I söndags tinade jag upp ett kilo kyckling och tänkte att nu ska jag bannemig göra matlådor för hela veckan så slipper jag tänka på det sen. Sagt och gjort, jag delade filéerna i lite mindre bitar och stekte upp alltihop. Jag tänkte tipsa om två goda kryddor som jag köpte på LCHFbutiken.se för ett tag sedan; Barbeque och Vitlöks mix. Båda dessa kryddor är helt utan socker, glutamat, jäst och stärkelse = riktigt bra för oss NEJsägare! Dessutom blev kycklingen riktigt god med dessa kryddor och igår åt jag det till kvällsmat tillsammans med lite grönsallad, fetaost och Erik Lallerstedts sås "Aioli Lime" med endast 1,5 gram kolisar/100 gram. Perfekt middag enligt mig!




/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0