Svett, vilja och nästan tårar..

Jag har gjort det igen. Tagit ut mig fullständigt under en timmas tid. Pressat mig själv så jag nästan börjat lipa. Svettats floder och flåsat. Jag pratar förstås om ett pass med PT-Julia. Hon är grymt duktig och jag är så glad att hon tränar mig. Vi konstaterade båda två att jag faktiskt blivit både starkare och mer uthållig under vår tid tillsammans. Och bättre ska det bli! Har precis druckit proteinshake, nu blir det soffläge & ett avsnitt av big brother. Räknade ut att jag typ bara fått i mig runt 10 gram kolhydrater idag så det kan hända att jag kanske unnar mig ett par bitar mörk choklad också... :)

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad dricker du för proteinshake? Någon speciell som är lchf-vänlig?

2012-04-19 @ 23:04:47
Postat av: Frida

Åhh, du är så duktig med träningen hela tiden, guldstjärna till dig!!

2012-04-19 @ 23:51:43
Postat av: Sofia

Hej Malin!

Jag dricker en från WNT, som heter Triple protein. Jag fick den i present av en kompis men hittade den exempelvis här:



http://www.kostexperten.se/produkt.asp?prod_id=1735&kategorier_id=0&subkategorier_id=0&subsubkategorier_id=0&varumarken_id=41&topkategorier_id=0&subtopkategorier_id=0&subsubtopkategorier_id=0



Den innehåller bara 1,5 gram kolhydrater per portion så det är perfekt :) Jag har smaken jordgubb men tror att det finns olika!



// sofia

2012-04-20 @ 09:17:50
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0