Thank god it is friday

Hej!
Känner mig som en superwoman. Direkt efter jobbet åkte jag och köpte nya däck till bilen och fick dem bytta, sen svängde jag in på Byttorps finbageri och köpte LCHF-fika som vi ska ha under Linnemarschen imorgon, sen åkte jag till Ica där det var smärre fredags-kaos. Nu står jag på gymmet och tänkte köra ett kort och intensivt styrkepass. Om drygt en timma ska jag befinna mig hos Angie för tacos och häng. Innan det ska jag hem och duscha och piffa mig lite. Ja, ni hör ju, lite stressigt. Men som Jonna skrev här om dagen, bättre att ta sig till gymmet för i alla fall nån halvtimma riktigt intensiv träning än att inte ta sig hit alls. Nu är min uppvärmning på bandet klar, nu jävlar ska jag pumpa!

Så här svettig och trött var jag efter mitt konditionspass igår...

/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0