Lycklig tjej

Idag känns livet enkelt, jag har nämligen fått jobb till hösten (jag blir färdig med min kandidat till sommaren). Det känns så himla skönt att ha det fixat och jag är så himla glad! Samtidigt lite skrämmande med ett "riktigt" jobb, men mest bara lycka!

För att fira detta har jag varit och gymmat, hängt & käkat god mat med tjejen nedan. Vi har båda en förkärlek för tacos så det fick helt enkelt bli det. Just tacos är också perfekt då man kan plocka ihop det som man vill och därför passar både inom LCHF och om man äter "vanligt". Det enda var att vi kompromissade med varsin crème fraiche ;)

// Jonna

Trogen läsare tränar rygg

Tacos är perfekt både för LCHF:are och andra!

Kommentarer
Postat av: En snygg kille

Jäklar vilka grymma muskler hon har, den däringa tjejen på bilden ;)

2012-04-21 @ 19:15:14
Postat av: Fanny

åh satan va roligt! stort grattis till jobbet! det där vill jag ha en update på, typ NU! jag är jättenyfiken :)

2012-04-22 @ 14:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0