Är ni med mig?

Hej på er! 
Jag hoppas ni har gjort era situps idag (eller planerar att göra dem ikväll!). Jag gjorde alla 100 i morse så det är skönt att ha dagens avklarade i alla fall.. Hade tänkt ha vilodag utöver detta men blir nog MRL ikväll ändå, jag har ändå bokat. MRL står för "Mage Rumpa Lår" och är ett blandat konditions- och styrkepass med fokus på just mage, rumpa och lår. Det är riktigt roligt och bra träning!

Jag läste förresten i Metro idag att svenskarna äter 6000 ton godis under påskhelgen. Är inte det helt sjukt mycket?! Jag kommer inte äta en enda bit i år, kommer ni kunna hålla er? 

// Jonna


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer kunna hålla mig! Det vet jag! Har jag hållt mig i över tre månader så ska jag nog klara även denna helg =)

2012-04-02 @ 16:29:39
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: jensinee

Jag ska lätt tvinga i dig en godisbit lillasyster! Puss!

2012-04-02 @ 16:42:06
Postat av: Sofia

VÅGA VÄGRA ALLA PÅSKÄGG OCH DESS INNEHÅLL! :D

2012-04-02 @ 21:47:06
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0