Lördag (2)

Hej på er!
Har ni hunnit ta vara på dagen? Jag måste erkänna att jag inte varit speciellt aktiv hittils. Var på after work igår och sen gick vi hem till mig och drack mer vin, kvällen avslutades sedan med en mini-sväng på stan. Fick en superfin blomma av Emilia & Emma, tack era finisar!

Nu har jag sovit ut och städat upp efter gårdagens festligheter och längtar tills Sofia kommer om någon timma. Jag ser fram emot att testa LCHF-kakorna ;) Och apropå att erkänna saker så måste jag nog också erkänna att veckans utmaning går sådär. Jag är inte alls bra på att spara pengar.. Men det är verkligen nyttigt att se vart pengarna faktiskt tar vägen!
//Jonna

Två fina tjejer igår (fick inte med alla på bild)

Tack tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0