Många bäckar små..

Idag känns det som att jag inte haft en enda lugn stund. Stress, stress, stress. På schemat stod också 1 timmas träning på gymmet och det insåg jag rätt tidigt att jag inte skulle hinna. Istället för att skippa gymmet helt gick jag iaf dit i 30 min (har ju Sportlife i samma hus numera, tack gud!). Det är helt klart bättre med ett litet träningspass än inget alls och jag är glad att jag planerat in en extra träningstimme för att klara utmaningen ;) 

Ha en fin torsdagkväll allihop, nu ska jag strax springa iväg & fira Emilia lite till. 25 år är stort!

// Jonna


Kloka ord på gymmet!

Nybakt fröknäcke som jag ska bjuda Sofia på i helgen (recept kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0