It's done!

Ja då var det dags att utvärdera veckans utmaning. Är ni nyfikna? Min utmaning från Sofia innebar att jag skulle skrapa ihop 10 träningstimmar (varav 3 fick vara power walks). Jag kan stolt meddela att jag klarade det! Var dock tvungen att hänga på gymmet 2 timmar idag pga lite dålig planering men sånt är livet! Det känns så himla skönt att jag verkligen har tagit mig dit för det är oftast det som är det jobbiga. Nu är jag jättepeppad på att träna även i veckan som kommer. Dock så befarar jag att jag inte kommer kunna röra mig i morgon (jag har redan träningsvärk!) så det får nog bli en vilodag. Men sådana är faktiskt också viktiga ;) 


Idag blev det BodyStep

Det var rätt jobbigt ;)
// Jonna

Kommentarer
Postat av: sara

Duktigt :)

2012-04-01 @ 19:45:09
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Gött Jonna! Den där salen känner jag igen... ;)

2012-04-01 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0