Vad skulle jag göra utan dig?

Kl är ett, min birthday är alltså över. Jag vill ge ett STORT tack till världens bästa Frida som förgyllde kvällen för mig på bästa sätt. Faktiskt så var hon den endaste som verkade ha lite tid över för en nybliven 22årig Sofia.... ;) Det blev souvlaki med tzatziki, sallad och fetaost, väldigt gott och snålt på kolhydrater! Här hemma blev det sedan efterrätt bestående av LCHFglass, vispad grädde & cola light, kunde inte begärt så mycket mer!!

Dags att sova snart, kl nio väntar promenix...

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara

Mums va gott! =)

2012-04-14 @ 11:32:06
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack själv för en jättebra kväll! God mat och trevlig sällskap <3

2012-04-15 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0