What a difference a day makes..

Just nu sitter nog Jonna på planet på väg till London, jag är lite avis och är övertygad om att hon kommer få en toppenhelg! Själv vaknade jag här hemma med feber och kände mig så orkeslös att jag nästan inte orkade ta mig ner från sängloftet. Jag hoppas verkligen att min kropp lurar mig och jag inte alls kommer bli jättesjuk och att dagens feber är något tillfälligt som går över efter en dags vila. Efter den vanliga ångesten att bestämma om man ska vara hemma eller inte från jobbet vann min förnuftiga sida; så idag ligger jag i soffan, tittar tv, vilar, äter LCHF-glass och hoppas på det bästa.


Onsdag 07.30: En fräsch Sofia på väg till jobbet


Torsdag 07.30: En febrig Sofia som känner sig allt annat än fräsch
hemma i soffan


// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0