Allt eller inget

Hej på er!
Jaha, då har Soffi åkt mot andra sidan jorden. Vi är alltså lite ensamma, ni och jag, när det gäller att samla ihop kilometrar till utmaningen. Kom igen nu! Jag måste erkänna att jag varit lite ur fas den här veckan. Vet inte varför men jag har varit såååå osugen på allt som har med träning att göra. Var kanske bra att jag skrev ett inlägg om motivation för morse fick jag nog och var tvungen att röra på mig. Kunde dock inte bestämma mig för om jag skulle jogga eller promenera så det blev 15,5 km blandad jogg & promme. Nu mår jag så himla bra! Jag har kommit fram till att det bästa för mig är att bestämma mig för en sträcka, sedan blir det bara en bonus om man joggar en sväng istället för att bara powerwalka. Då är man ju klar fortare. Ett litet tips bara.

/ Jonna

Gött svettig efteråt. Välkommen tillbaka, sommaren!

Kommentarer
Postat av: New York-Sofia

Ni är ABSOLUT inte ensamma! Jag kommer gå minst 5 km varje dag, till & från mässan ;) så jag går väl in här och rapporterar det! Kram!

Svar: Hihi, bra! :) och perfekt, bara att rapportera här så fixar jag in det i doc:et <3
NEJtillkolhydrater

2012-08-18 @ 13:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0