Älska lax!

Igår var jag och min familj hos min farfar med sambo. Det är så himla mysigt att bara hänga med familjen ibland! Vi drack kaffe, gick till sjön & fick god mat - varmrökt lax ställdes på bordet. Fisk är ju riktigt nyttigt och passar perfekt när man äter LCHF. Den här gången tillsammans med sparris, sallad & grym enkel romsås (bara gräddfil, crème fraiche, rom, dill & vit, gul & röd lök) Jag behövde bara hoppa över potatisen som serverades till och så var jag hemma..

Nu är jag i stugan och örat som jag haft riktigt jävla ont i börjar ge med sig, ska alltså försöka ta mig ut på en powerwalk under dagen.. Ni tar väl vara på helgen och rör på er?!

// Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0