Finn ett fel?

Hej alla glada!
Idag är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Gick upp innan 6 för första gången på hela sommaren och beundrar just idag Sofia ännu mer för att hon lyckas ta sig ut på morgonpromenader innan jobbet! Men det handlar väl kanske lite om vana också, jag måste helt klart gå och lägga mig tidigare. Haha, intressant va? Skriv upp det alla, viktig info! Det är faktiskt så är sömn väldigt viktigt och studier visar att man kan gå upp i vikt om man inte sover ordentligt (artikel). Sen är det ju mycket härligare att känna sig pigg också!

Jag är i alla fall på plats i Göteborg och det är också det mesta av mina grejer. Känns konstigt men än så länge på ett bra sätt. Kommer väl sakna familjen om några dagar.. Min lägenhet har ju varit uthyrd under sommaren och nu när jag fick tillbaka nycklarna passade jag på att ta en sväng till Maxi för att ladda upp med LCHF-varor i kylen. Jag har närmast till Netto i vanliga fall och där har dom inte riiiktigt allt jag önskar i matväg... Min gulliga hyresgäst lämnade också kvar en grej i kylen. Kan ni se vilken? ;)

/ Jonna



Kommentarer
Postat av: Emelie

Lättyoggin! Haha släng!

Svar: haha it's done!
NEJtillkolhydrater

2012-08-31 @ 15:27:58
Postat av: Hanna

Bor du i Kallebäck? :)

Svar: Hej Hanna! Nej jag bor i närheten av centralen, handlade i Borås på vägen ner ;) Bor du också i Göteborg? :) / Jonna
NEJtillkolhydrater

2012-08-31 @ 21:09:05
Postat av: Hanna

Ja jag bor i Göteborg :) lät som kallebäck när du skrev att du nära till netto och maxi :)

Svar: Tänkte att det var så ;) Hoppas du haft en bra dag trots regnet! :)
NEJtillkolhydrater

2012-09-02 @ 10:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0