Gå för din hälsa

Vi håller ju alltid på att tjata här på bloggen om hur skönt det är att gå ut och gå på morgonen och hur allmänt härligt det är med promenader. Kan tänka mig att det till och med bli lite tjatigt ibland, jag menar hur pigg är man på riktigt kl halv sex på morgonen när det "är helt uuuuunderbart att komma ut på morgonrundan". Jag förstår att det låter klyshigt, men tar man bara det där steget att tag sig upp ur sängen så är hälften vunnet. Väl ute i friska luften, med nån go musik i öronen eller en god vän som sällskap, måste promenader vara den bästa träningsformen.
 
Vi är ju fortfarande påväg ner till Torrevieja by fot (ut och rör på dig och rapportera in hur många kilometer du förflyttat dig!) och vi har fått några kommentarer från ett par personer som undrar vad de får, de som rapporterar kiliometer. Läs texten nedan, det är vad ni får, inte illa va?!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

2 mil kan ni lägga till! :)

Svar: Tack för det! Good job :)
NEJtillkolhydrater

2012-08-18 @ 14:17:30
Postat av: Frida

Jag önskar att jag orkade gå på fler morgonpromenader, men jag är ju morgontrött utan dess like som du fått erfara ;) Men det stämmer verkligen att man mår superbra efteråt!!

Svar: Jo tack, din morgontrötthet känner jag till ALLT för väl ;) Du får försöka övervinna den på något sätt! Kram :)
NEJtillkolhydrater

2012-08-18 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0