Godmorgon Borås!

Äsch, jag skiter i att jag inte har haft en enda sovmorgon på min semester. Jag vill ta tillvara på HELA dagarna och hinna njuta så mycket som möjligt av ledigheten. Imorse ringde kl halv nio (ändå lite sovmorgon!) och jag och Angelica begav oss ut på morgonpromme. Lite skillnad mot Torreviejas strandpromenad och 30 gradig värme men Borås-rundan är inte fy skam den heller! Det finns för- och nackdelar med allt; inte lika svettigt (+) men inte heller lika fin omgivning (-)... En mil lång blev rundan i alla fall, nu är vi jäkligt nära nästa delmål.
 
En mil har blivit lite av en standard för promenad numera, ska nog se till att köra en mil varje morgon istället för de tidigare ca 7 km jag har knåpat ihop innan jobbet. Erkänn, det är lite mer tyngd i att säga att man gått en mil innan dagen ens dragit igång?!
 
Jag håller helt och hållet med Jonna; hello Celsuis, tack och lov att du är tillbaka!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: selma

dricker du/ni en celsius varje dag innan en promenad eller någon gång i veckan?

Svar: Jag dricker faktiskt nästan en om dagen. Antingen innan jag går ut och går på morgonen eller innan träningen på eftermiddagen :) Dels gillar jag smaken och sen så ger det lite extra energi! / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-08-05 @ 14:40:29
Postat av: Sara Björk

Jag simmar ju mest numera, så det känns futtigt att komma med någon enstaka km bara :) MEn jag hejjar på er! :)

Svar: Ja men simning är ju jättebra träning :) Keep going! Den bästa träningen är den som man man själv gillar så att den blir av! Tack för stödet ändå, vi närmar oss sakta men säkert målet ;)
NEJtillkolhydrater

2012-08-07 @ 18:42:29
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0