Hey, I put some new shoes on

Men hallå, jag har ju glömt att visa mina ganska nya skor. Det är ett par Nike Free Run 3 och jag är mycket nöjd med dom faktiskt! Både snygga och bekväma att ha till vardags, sen är det säkert mycket bättre för fötterna också än t.ex. Converse! Jag hade ett presentkort på InterSport och passade på att köpa dom därifrån. Egentligen ville jag ha en roligare färg på sulan men jag tror att jag ska beställa ett par custom made från Nike:s hemsida. Hur smart är det inte att man kan designa sina egna? Då kan jag ha de här mer till vardags och ett par mer färgglada på gymmet.

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Mallan

Jätte fina skor! Har precis hittat till er blogg och håller på att få lite koll på den. Blandade inlägg, kul!

Svar: Tack så mycket! Och kul att du hittat hit och att du gillar bloggen :) Vi försöker variera oss så bra det går men kommentera gärna om det är något du vill läsa mer om! Ha det bra! / Jonna
NEJtillkolhydrater

2012-08-25 @ 13:48:31
Postat av: S

Tack för en bra blogg tjejer! Kul att läsa om lite yngre människor som äter lchf (är 22), de flesta bloggar är det annars mest medelålders kvinnor som driver. Inget fel med det iofs men känns som att er blogg ligger lite närmare min egen verklighet! Hursomhelst, ville bara säga att jag uppskattar er blogg!

Svar: Tack för dina fina ord och va kul att du gillar blöggen! Det värmer våra NEJ-sägarhjärtan men sådana här kommentarer :) Kan hålla med om det du säger om LCHF-bloggare i allmänhet men vi gör vårt bästa för att dra ner medelåldern ;) Ha det fint! / Jonna
NEJtillkolhydrater

2012-08-25 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0