I've missed you

Visst är det så att man saknar saker när man är iväg & reser? Kan vara människor, platser, mat & dryck t.ex. Det spelar ingen roll hur bra man har det, det är ändå något som fattas liksom. Under min termin i Lissabon saknade jag, utöver familj & vänner såklart, keso något enormt. Den som fanns att köpa där var liksom inte lika god.. Två burkar keso fick jag därför när Sofia, Angelica & Sara var och hälsade på i höstas.

Nu menar jag kanske inte när man är borta en vecka egentligen men jag har veeerkligen saknat Celsius-dryck när vi var i Spanien. Vet inte riktigt varför, dricker inte ens en om dagen när jag är hemma men jag var bara så sugen! Igår fick jag äntligen tag i en - med Apelsinsmak. Gott var det vill jag lova! 

// Jonna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0