Kalas för Maja 11 år!

Igår var jag hemma hos min syster Linda på kalas för hennes lilla Maja som fyllt 11 år. En stor, stor eloge till Linda som hade fixat LCHF-mat! Hon hade verkligen engagerat sig för att det skulle passa en NEJ-sägare som mig, det kallar jag kärlek ;) Det bjöds på kycklingklubbor, blomkål- och broccoligratäng och LCHF-ost- och baconpaj (HÄR hittar ni receptet på pajen). Till detta serverades sallad och fetaost. Harregud, så gott det var! Till efterrätt fanns det grädde med bär till mig, behöver jag säga att jag var rätt mätt sen...?
 
/ Sofia
 
Wilma till vänster och födelsedagsbarnet Maja till höger - världens finaste tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Väldigt väldigt god mat även för en ja-sägare! :)

Svar: Perfekt att ha att bjuda på när det kommer blandat med ja- och nejsägare ;)
NEJtillkolhydrater

2012-08-10 @ 08:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0