Klunk klunk klunk...

Jag är en riktig svamp, jag älskar att dricka olika typer av drycker. Startar gärna dagen med en Celsius innan morgonpromenad, ibland en Witamin Well eller liknande på förmiddagen på kontoret, på eftermiddagen/kvällen blir det ofta lite cola light (jag veeeet att det är dåligt), kaffe nån gång under dagen och kanske nån kopp te. Speciellt under periodiska fastan är det gött att dricka något gott (utan kalorier!), tycker det stillar hungern lite!
 
/ Sofia
 
 Till vänster ser vi en nyvaken Sofia som gick till kylskåpet det första jag gjorde när jag vaknade för att hämta en Celisuis och kvickna till. Till höger ser vi hur fint jag matchade här om dagen med en orange tröja & armband och dessutom lyckades välja Vitamin Well med persika, som har orange etikett...Ibland så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0