Kvarg for the win!

Jag har varit sugen på kvarg hela veckan men inte kommit mig för att köpa hem någon. Idag, efter 5 km promme tillsammans med min fina vän Madde, tog jag mig i alla fall till Lidl. Jag är medveten om att det kanske hade varit bättre med 10% fett (vanlig Kesella), men den här är så oförskämt billig att jag inte bryr mig. Brukar ändå blanda med rysk yoghurt så då får jag fettet därifrån. Supergott och en bra proteinkälla! Jag tänker äta den med lite bär & kokoschips men man kan också blanda med lite Fun light stevia om man hellre vill det. 

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Madde

bästa bloggen!!!!!!!!!

Svar: Eller hur?! :)
NEJtillkolhydrater

2012-08-10 @ 22:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0