Lat-mat

Idag har jag haft lite av en fixar-dag faktiskt. Om man nu kan kalla att gå i klädaffärer för att man "fixar"? Jag letar efter ha-på-mig-på-jobbet-kläder så det måste ju kunna klassas som ett måste? Well, jag köpte inget annat än mat och vin ändå så det spelar inte så stor roll om det räknas eller inte. Jag var för övrigt väldigt hungrig när det började bli dags att gå och handla så jag körde på ett säkert kort som dessutom går riktigt fort att tillaga sen när man är hemma: grillad kyckling, grönsaker, feta & chili-bea. Gott! Sen somnade jag som en stock efter maten men det måste vara något fel på mig; jag blir BARA tröttare av att vila?! Förhoppningsvis går det över så att jag orkar med kvällen. Det är bara fredag en gång i veckan! ;)

/ Jonna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0