Lördag i New York

Nu är min syster Frida på plats med mig i New York. Vi har åtta dagar att spendera och jag kan meddela att vi kommer absolut inte ha några problem med att fylla dessa dagar. Idag har vi gått 1,5 mil var ner till lower Manhattan. Vi börjar närma oss nästa delmål på vägen ner till Torrevieja, ni glömmer väl inte att rapportera kilometer? Vi har besökt Noho, Soho, Tribeca, Little Italy, China Town, Wall Street, Battery Park, Ground Zero, Rockefeller Park & slutligen West Village. På vägen ner till udden av Manhattan köpte vi med oss varsin, håll i hatten, ceasarsallad som vi intog nere i Battery Park. Dagen avslutades med middag på en restaurang intill Empire State. Jag tog grillad kycklig med sallad och majonäs. LCHF-livet rullar på rätt bra i kolhydratslandet USA. Vill man så går det!
 
/ Sofia
 
Krutongerna till salladen var förpackade i en separat påse = en glad JA-sägare
(Frida) som smidigt kunde få mina som jag givetvis valde bort.
Nybilven kaffedrickare som jag är tycker jag fortfarande det är väldigt kul att fota mig själv
med kaffekoppen i högsta hugg. Ni får leva med det ett tag, det lägger sig nog snart ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0