Måndag i New York

Idag åt vi en rejäl frukost/brunch för att orka en dag med massa shopping. Vi gick till Café Bistro och plockade själv-plocks-buffé. Jag plockade avokado, ägg, bacon, coleslaw, räkor, blomkål, champinjoner... Ja, en salig blandning av massa LCHF-gottigt! Efter ett par timmars shopping tog vi en fikapaus med kaffe och frukt/bärsallad. För mig blev det några jordgubbar, blåbär och hallon. Mycket bättre än vilken muffins eller kaka som helst!
 
Vi åt en sen middag på en supermysig restaurang i Meatpacking District. Det blev grillad kyckling för mig. Till förrätt fick vi in en liten skål med parmesanost, behöver jag säga hur gott det var?!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Angie

Men Jisses vad gött ni har det! Liiiite avundsjuk på era frukostar... Själv sitter jag här med en trött valnötsmacka..

Svar: Äsch, du ska inte bli hemmablind nu bejbi, valnötsmackorna är inte att leka med!! :) <3
NEJtillkolhydrater

2012-08-28 @ 07:14:46
Postat av: Moa

Smarrigt! Blev det någon shopping då? VET att det inte tillhör bloggen, men lite shopping skadar aldrig ;)

Svar: Det har blivit lite shopping! Har köpt två par byxor, en skinnjacka, ett par partyskor, ett par t-shirts, tröjor och lite smått och gott. För din skulle min finaste Moa ska jag fixa ett inlägg om detta under de närmsta dagarna ;) PUSS! / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-08-28 @ 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0