Måndag i NYC

Vad är det med mig och New York-tid egentligen?! Snoozade återigen alldeles för länge imorse och fick halvspringa till mässan. Gick in på samma ställe där jag köpte frukosten (några jordgubbar) igår och nu hade de även mat-buffé. Jag plockade snabbt ihop en låda med lite äggröra och några skivor bacon som jag åt i farten resten av vägen till mässan. Perfekt LCHF-frukost men det är ju aldrig bra att slänga i sig maten, skärpning Sofia, hur svårt ska det vara att gå upp när klockan ringer?!
 
Till lunch blev det en sallad med kalkon, bacon, ost och sallad med dressing till. Sallad känns som det bästa LCHF-alternativet för lunch här inne på mässan. I övrigt häromkring är det mycket baguetter, hamburgare med fries, pizza slize osv...
 
Efter lunchen tog jag en 15 minuter lång axel-, rygg- och nackmassage. Det är trots allt inte helt smärtfritt för kroppen att stå i en monter i 9 timmar varje dag så det var helt underbart med massage. Det är viktigt för hälsan att unna sig sånt också; 20 dollar fick jag betala, ca 140 kr, och det var helt klart värt det!
 
Till middag sen på kvällen var vi på ett steakhouse. Jag åt en supergod rätt bestående av grillad kyckling med en ljuvlig sås. M-m-m-m!
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Du börjar likna mig med snoozningen ;) Massagen var du verkligen värd!

Svar: Jaa, fast du är i en klass för sig alltså ;) / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-08-21 @ 09:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0