Påfyllning

Jag har inte orkat handla på hela veckan, även om jag har saknat lite smått här och där. Man klarar sig rätt långt ändå faktiskt! Jag borde bli bättre överlag på att "äta ur" vad som finns hemma innan jag åker och storhandlar igen... Men i torsdags var det rätt glest i kylskåpet så en handling fick det bli! Celsius, grädde, babybel, sallad, avokado, stevia, kokos, halloumi, feta, parmesan, grillad kyckling... Har ibland svårt att förstå att LCHF ska föreställa en "diet" - man äter ju bara massa GÖTT hela tiden!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: moa

Jag och Jonathan kan stolt överlämna 16km från oss till er ;)

Svar: Tusen tack till er båda! ;D
NEJtillkolhydrater

2012-08-12 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0