Soligt i Borgstena

Igår efter jobbet åkte jag till Borgstena som ligger ca 2 mil utanför Borås till mina fina arbetskamrat och vän Anna. Vi hoppade i träningskläderna och snörade på oss skorna och begav oss ut på en långpromenad. Solen sken ordentligt på oss och omgivningen var idyllisk; gröna, böljande ängar och fält och fantastiskt frisk luft. Så skönt det är att komma ut "på landet" ibland! Anna hade en perfekt runda på en mil som vi avverkade på 1,5 timma. Känns så bra i kroppen efteråt! Detta innebär alltså att vi bidrar med 2 mil mot Torre!
 
Tack Anna för Borgstena-rundan och för riktigt trevligt sällskap, det får vi göra om snart!
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj vad mysigt det ser ut! Jag och Leo bidrar med totalt 1 mil :)

Svar: Ja det var riktigt härligt :) Oj, ni är flitiga ni! Lägger till 1 mil på vandringen, tack <3
NEJtillkolhydrater

2012-08-10 @ 08:48:08
Postat av: Anna

Hej Soffi!!
Det var bara roligt att ha dig här ;) absolut att vi måste göra om det. Jag får väl ta mig in till stan oxå :).
Kram Anna

Svar: Ja, vi får köra på både hos dig "på landet" och hos mig i stan :) :) Kram!! / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-08-10 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0