Storhandling

När jag kom hem från nästan tre veckor i Spanien skrek det TOMT i mitt kylskåp, så en handling på ICA maxi var verkligen på sin plats. Varje handling jag gör blir ju visserligen en typisk LCHF-handling eftersom jag alltid köper low carb och high fat men nu fick jag verkligen till en riktigt typisk LCHF-inköpslista. Köttfärs, grillad kyckling, nötter, linfrön (för att baka bröd), celsius, vispgrädde, bacon, ost, bea-sås, smör, baby bel, ägg, creme fraiche, kesella, parmesan, fetaost, blomkål, avokado, jordgubbar... Har säkert missat något men kylen fylldes i alla fall rätt bra och jag känner mig bra rustad inför några dagar framöver! Visst är det gött att handla ordentligt?!
 
// Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0