Tillfälligt avbrott

Det är helt sjukt hur beroende vi människor är av att vara uppkopplade konstant. Jag ser personligen sällan på TV men utan Internet tycker jag att det är jobbigt. Idag hade jag också ett mail jag var tvungen att svara på så då fick jag lite panik. Mina föräldrar bor nämligen i radioskugga så att använda mobilen istället är i princip kört. Men nu har dom uppenbarligen lagat kabeln i alla fall så varför klaga? 

Annars har min dag bland annat bestått av att stressa upp mig inför och gå på ett tandläkarbesök. Jag är livrädd för att laga hål (vilket jag slapp - lycklig tjej). Det var extra trevligt också att det började regna precis när jag satte mig på cykeln för att trampa dit. Well, "blöt katt" blev dagens look och det kan ju också vara snyggt (?) 

I morgon ska jag på endagskonferens med nya jobbet så nu ska jag förbereda lite inlägg som kommer komma upp under dagen...

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0