Torsdag i New York

Promenad ner för hela Broadway. Första stoppet: Union Square och en kopp kaffe. Tog en babybel innan jag gick från hotellet för att få något i magen!
Efter SoHo tog jag ett lunchstopp i Rockefeller Park. Lunchen köpte jag på Whole Foods Market (skriver ett eget inlägg om den affären sen!). Plocksallad, kan ni gissa; ceasarsallad! Till det drack jag smaksatt vatten med texten: Drink Water, Not Sugar. Tummen upp!
Efter att ha kollat med google maps visar det sig att jag under dagen samlade ihop hela 17,2 km till vår vandring mot Torrevieja. Efter lite jobb på eftermiddagen åt jag sedan medköpt middag på hotellet. Kyckling, gaucamole och brieost. Riktigt gott! Till efterrätt slängde jag ihop färska hallon och grädde ;)
Saker att göra innan man dör: gå på bio helt själv och skratta högt åt det roliga i filmen. CHECK!
 
Imorgon anländer världens bästa Frida hit. Business-delen av resan är nu avklarad och nu börjar istället pleasure-delen!
 
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0