ZzzzzZzzzzöndag...

Okej, idag har jag INTE varit kaxig. En riktigt rolig lördagskväll får man sota för dagen efter, that's for sure. Jag fick ett ryck vid nio imorse och städade upp efter förfesten men sen var det ryggläge i soffan fram till kl fyra när jag begav mig till min syster en gata upp (vi köpte en systemkamera i fredags, herregud en hel vetenskap att lära sig ju!). Ni ser ju förresten vilka dåliga vanor man får av alkohol; idag klarade jag inte heller av att hålla min periodiska fasta. Det blev tårta till frukost, Sofia det är nog dags att släppa semestervanorna nu.... Till lunch sen åt jag lite kyckling. När jag kom hem från syrran drog jag igång storkok inför veckan, fetaostbiffar och mos for the win! Till kvällsmat blev det kyckling (igen..) och lite blomkålsmos. 
 
Det är back to work imorgon och försöka komma in i några slags rutiner igen. Ska försöka hålla igång med morgonpromenixer varje dag och träna på gymmet minst 3 gånger i veckan. Sen very low carb-intag på veckorna och lyxa till det på helgerna. Det blir nog en bra sensommar och så småningom höst det här, finns så mycket roligt att se fram emot så jag har faktiskt inte det minsta ångest för att semestern är slut.
 
PS. Tusen tack till mina fina tjejer för en festlig kväll igår!
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

När man är bakis får man chilla! Gott med blomkålsmos, en av mina favoriter med LCHF :)

Svar: Ja eller hur, det får man faktiskt :) Blomkålsmos är fantastiskt gott, kommer nog aldrig tröttna på det!
NEJtillkolhydrater

2012-08-06 @ 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0