Hjulmys

Nu har halva julhelgen gått ungefär. Som i ett nafs.. Jag hade i alla fall en väldigt mysig julafton. Det är vid högtider man saknar de personerna som inte finns längre lite extra men man är också glad för de man har kvar. I min familj är vi hemma hela dagen också så man slipper flänga runt på olika kalas. Och tomten hittade till oss ute i skogen så både små och stora julfirare var nöjda.

Idag har jag varit ute och åkt lite längdskidor med mina småkusiner och min lillasyster. Mamma gick också med och fick agera fotograf. Det blev inte en så lång tur men det var ändå skönt att komma ut. Ikväll väntar fest med fina vänner och innan dess kommer min faster med familj och hälsar på. Mysigt värre!

God fortsättning på er!

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0