LCHF Shopen

Idag har jag & Frida gått runt i hela Stockholm i snörusket. Vi har varit i Vasastan, på Östermalm, på Södermalm, i Gamla Stan och slutligen spenderat lite pengar på Drottninggatan. Dagen började med ett besök i Katrins LCHF-shop på Karlavägen 73. Jag är ju inte direkt ett jättefan av varken Katrin eller LCHFklubben.se egentligen men kände ändå att det var värt ett besök. I kassan stod självaste Katrin - himla trevlig var hon faktiskt. Jag gick ut med en påse müsli för närmare 90 spänn (!) och en liten bit choklad sötad med stevia. "Light, -30% fat" stod det på chokladen, känns ju inte så passande för lchf....? Den var helt okej i smaken men jag håller mig nog hellre till "vanlig" mörk choklad!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Haha, hon som varit sååå hemlighetsfull ang innehållet i müslin, och nu blottar ni det. ;) Tack säger jag. :D haha

Svar: Haha, jasså har hon det! Varsågod, my pleasure ;)
NEJtillkolhydrater

2012-12-16 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0