TGIF

Äntligen fredag! Jag kan inte förstå att det bara är en jobbvecka kvar till jul efter idag. Jag börjar nästan bli lite stressad, har inte köpt en enda julklapp än. Det ska det dock bli ändring på i helgen. Mellan kilometrarna. Jag har faktiskt varit på gymmet nu på morgonen och det gör att jag har två av tre mil kvar. Hade tänkt mig en promenad ute men blev avskräckt när termometern stod på -13 grader. Brrr. Det fick därför bli en sväng på bandet istället. Och jag vet, jag är expert på att skjuta upp saker till sista sekund. För att hinna med att klara utmaningen så har jag gjort en liten planering:

Lördag
- Morgonpromenad
- Köpa julklappar (Räknas promenad på stan Sofia? ;) )
- Träna på eftermiddag / kväll

Söndag
- Gymmet på förmiddagen

Jaja, nog filosoferat. Dags att äta upp frullen och bege sig mot jobbet. Tack Gud för flex-tid. Det blir avokado och keso förresten. Och thé med kokosolja! Ha en fin fredag!

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Sofia

Njaaaaa, promenad på stan är mycket tveksamt ;)

Svar: Haha ;)
NEJtillkolhydrater

2012-12-14 @ 09:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0