Angelica y Jonna, bienvenido a Torrevieja!

Nu i eftermiddag landar Jonna och Angelica på spansk mark. Fram tills nu har min pappa och hans Anette varit här i lägenheten och semestrat med mig. Då de har haft bil med sig har det varit lätt och smidigt att åka och handla. Det är ca 15 minuter att gå till närmsta ordentliga affär från lägenheten men det finns en supermercado runt hörnet med det nödvändigaste men givetvis är det lite dyrare.... När vi har hämtat tjejerna på flygplatsen åker pappa och Anette direkt hemåt mot Sverige. Så imorse passade jag på att åka med till Carrefour (stormarknad) för att handla upp ett lager inför LCHF-veckan som vi tjejer ska ha här nu. Angelica, som ni kanske vet, är ju också en NEJ-sägare. Faktiskt riktigt smidigt att vi alla äter samma mat!
 
Angelica och Jonna hade skrivit lite önskemål på vad de ville ha handlat och det blev bland annat: kycklingfiléer, blandfärs, räkor, fläskfilé, blomkål, broccoli, paprika, gurka, sallad, champinjoner, vitkål, bireost, fetaost, babybel, creme fraiche, jordgubbar, ägg, smör, grädde, bacon, salami, cola light, vatten, te... Som ni märker har vi tänkt att laga mycket mat själva men givetvis även "götta till det" och gå ut och käka på resturang då och då!
 
/ Sofia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh, detta inlägget gjorde mig riktigt hungrig! Vilken lyx-vecka ni har framför er :)

Svar: Du får också handla massa LCHF-grejjer och lyxa till det hemma ;)
NEJtillkolhydrater

2012-07-25 @ 10:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0