Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag och Angelica möttes upp 05.30, iklädda träningskläder och klunkandes på varsin Celsius. Det är verkligen perfekt att gå ut och gå tillsammans med en vän - perfekt tid att prata ikapp vad som hänt det senaste och skvallra lite! Men efter typ 4 km vände turen, jag fick panik-ont i magen. Sånt där riktigt magknip! Jag brukar inte ofta ha ont i magen så det var lite obehagligt. Det var så illa att jag fick avbryta promenixen och sätta mig på en busshållsplasts och vila lite. Världens bästa Angelica fullföljde rundan, hämtade sin bil, och kom tillbaka och hämtade mig och körde hem mig. Har man världens bästa vän så har man! När jag kom hem vilade jag lite och det kändes faktiskt bättre, så jag är på jobbet ändå och hoppas att det var något tillfälligt som gick över med lite vila...
 
Jag har tyvärr inga bilder från promenixen så istället får det bli en hyllningsbild till Angelica för att hon var så hjälpsam idag! Var inne på facebook och skulle leta upp kort på oss två tillsammans, 199 st fanns det. Love you bejbi!
 
/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, hoppas att det bara var något tillfälligt! Vad fina ni är :)

Svar: Ja, det har varit helt ok under dagen så det var nog nått tillfälligt.. Skönt det :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-06 @ 09:19:47
Postat av: Jonna

Bästa tjejerna!! <3 Hoppas magen mår bättre nu!

Svar: Tack! <3
NEJtillkolhydrater

2012-07-06 @ 10:52:53
Postat av: Moa

En sån fin vän du har! :) hoppas du mår bättre

Svar: Jag mår bättre, ikväll kör vi all in! ;D
NEJtillkolhydrater

2012-07-06 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0