Efterlängtad lunch

Jag började denna lördag med en mils promme vid 9, var tillbaka hemma vid halv elva. Simmade lite i poolen och "chillade" (som man ju tydligen ska göra på semestern..). I och med min periodiska fasta hade jag inte ätit något på morgonen och var riktigt hungrig när det vid halv ett-tiden var dags för lunch! Slängde ihop äggröra, smörstekta champinjoner och några skivor bacon. Mitt i matlagningen kommer en tjej från second hand-butiken som skulle kolla på vår soffa. Mitt upp i det kommer IKEA-killar och ska leverera vår nya soffa. Det var lite svettigt där ett tag med bristande språkkunskaper och in- och utförsel av diverse soffor.... När något väl dragit igång vill jag gärna slutföra det direkt så när nya soffan anlänt skulle vi givetvis montera den. Ännu mer svett och ännu mer hungrig.
 
Till slut kunde jag äntligen stoppa in min tallrik i micron, klicka på lite aioli, och sätta mig på balkongen och njuta av dagens första mål mat. Gott var det!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh, det blir så himla fint där :) och mumsig mat!

Svar: Det blir verkligen underbart :) // Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-07-23 @ 10:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0