En bit på vägen

Godkväll! Jag måste börja med att meddela att vi redan kommit hela 4,5 mil närmare Torrevieja! Känns riktigt skoj att ni är med och hjälper oss med vandringen! TACK! Glöm inte att fortsätta rapportera era kilometrar nu i fortsättningen också, korta som långa sträckor. Every step counts ;)

För mig blev det som utlovat en kvällspromme och jag fick ihop några meter. Sofia föreslog just att jag skulle hänga med på hennes morgonrunda klockan 05.30 (!) i morgon bitti men det blir nog liiiite väl tidigt tror jag.. Okej att det är skönt att inte sova bort hela dagen men jag är ju trots allt ledig så nån måtta får det nog ändå vara.. ;) Jag måste säga att jag är sjukt imponerad av människor som går upp så tidigt för att hinna träna / promenixa innan jobbet! Keep up the good work Soffi!

// Jonna


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt! Ni kan lägga till 7 km till från min promenix imorse! :)

Svar: 7 km till inlagda :) Tack & ha en fin dag!
NEJtillkolhydrater

2012-07-10 @ 06:48:04
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se
Postat av: Sofia

Jönna, du kan väl lägga till 6 km från min morgonpromme också ;)

Svar: Done :) Hoppas du har det bra på jöbbet & inte stressar för mycket!
NEJtillkolhydrater

2012-07-10 @ 09:06:09
URL: http://nejtillkolhydrater.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0